-10% pentru primele cumpărături

Alăturaţi-vă la Gomez Club și câștigaţi -10% pentru noua colecție și - 5% pentru modelele cu preț redus, încă de la primele cumpărături. Calitatea de membru al clubului de cumpărături de elită Gomez Club vă oferă și alte beneficii.

Livrări gratuite

Cumpărăturile în magazinul online Gomez sunt simple și sigure. Comenzile sunt trimise în 24 de ore prin una dintre companiile de curierat de încredere total gratuit, indiferent de cantitatea de produse comandate și de valoarea acestora.

 

Lista de dorințe
Serviciu Clienți

CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI

CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI

Fiecare cumpărături la noi sunt confirmate de un bon fiscal, iar la solicitare, emitem și factură TVA. 


Se întâmplă extrem de rar, dar în cazul în care coletul dvs. a fost avariat, vă rugăm să solicitați de la transportator scrierea imediată a protocolului pentru a stabili starea coletului și circumstanțele producerii prejudiciului, precum și să ne informați despre situația dată.


Cum se creează un cont? -Pentru a crea un cont, trebuie să vă înregistrați. Urmați câțiva pași simpli aici.

Mai multe detalii despre crearea contului și utilizarea Contului de Client în magazinul nostru online, veți găsi în Regulamentul nostru.


Fiecare produs disponibil la noi este măsurat. Tabelul de mărimi pe care îl găsiți pe pagina produsului nu este ilustrativ -  , którą znajdziesz na karcie produktu nie jest poglądowa – prezintă mărimile reale ale produselor. E suficient să măsurați un articol din garderoba dvs. și să comparați mărimile cu cele prezentate pe pagina noastră. În mod evident, dacă produsul nu vi se potrivește, în termen de 14 zile de la ridicarea coletului, puteți returna marfa fără precizarea motivului, exercitând dreptul la retragere din contract. Mai multe detalii despre retragerea din contract puteți găsi în Regulament.


Toate modelele vizibile în sistemul nostru sunt disponibile în depozitul nostru. Expedierea coletului se realizează de obicei în curs de 24 de ore în zilele lucrătoare.


Dacă aveți întrebări legate de expedierea mărfii, durata, costurile și termenul de livrare, ridicarea personală, veți găsi răspunsurile la secțiunea Servicii Clienți. W momencie wysłania przesyłki otrzymacie Państwo maila informującego o tym.

Dacă întrebarea dvs. se referă la schimbarea metodei de livrare/plată, la modalitatea de plată cu cardul, dificultăți de logare sau la achitare, altă adresă de livrare, livrarea întârziată, comasarea comenzilor, anularea comenzii etc. - vă rugăm să contactați Biroul nostru de Servicii Clienți.


ALTE SUBIECTE PENTRU SERVICIU CLIENȚI: