-10% pentru primele cumpărături

Alăturaţi-vă la Gomez Club și câștigaţi -10% pentru noua colecție și - 5% pentru modelele cu preț redus, încă de la primele cumpărături. Calitatea de membru al clubului de cumpărături de elită Gomez Club vă oferă și alte beneficii.

Livrări gratuite

Cumpărăturile în magazinul online Gomez sunt simple și sigure. Comenzile sunt trimise în 24 de ore prin una dintre companiile de curierat de încredere total gratuit, indiferent de cantitatea de produse comandate și de valoarea acestora.

 

Lista de dorințe
Serviciu Clienți

Reclamații

Gomez are obligația de a livra marfa Clientului (consumatorului) fără defecte și răspunde în fața Clientului prin garanție legală dacă produsul are vreun defect. 

Dacă marfa primită de dvs. are vreun defect constatat înainte de doi ani de la data eliberării, vă rugăm să reclamați defectul (puteți folosi formularul de reclamații disponibil aici) și să expediați marfa la adresa noastră:

GOMEZ SP.Z.O.O. SP. K. 
Ul. św. Mikołaja 1
62-080 Swadzim, POLONIA

În reclamație vă rugăm să precizați datele dvs. de contact pentru a vă putea contacta în caz de necesitate, în procesul de reclamație și să atașați de asemenea documentele sau să oferiți datele necesare pentru identificarea contractului de vânzare încheiat (de ex. bonul fiscal, factura, numărul comenzii, altele). Atașarea bonului sau facturii nu este obligatorie, dar este recomandată, deoarece accelerează procesul de reclamație.

Reclamația va fi examinată în termen de 14 zile de la data primirii reclamației. Clientul va fi informat despre răspunsul la reclamație în scris, prin e-mail sau prin sms.

Informațiile detaliate despre reclamații sunt incluse în Regulamentul nostru.

Gomez nu oferă garanție pentru produsele comercializate.

ALTE SUBIECTE PENTRU SERVICIU CLIENȚI: