•   -15% pentru primele cumpărături

  • Livrarea gratuită de la 499 RON

     

Reclamații

Gomez are obligația de a livra marfa Clientului (consumatorului) fără defecte și răspunde în fața Clientului prin garanție legală dacă produsul are vreun defect. 

Dacă marfa primită de dvs. are vreun defect constatat înainte de doi ani de la data eliberării, vă rugăm să reclamați defectul (puteți folosi formularul de reclamații disponibil aici) și să expediați marfa la adresa noastră:

Packeta Romania SRL  (95247572)
Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13
Strada Virginia Nr.4

Trebuie să achitați costurile de livrare. Coletele cu plata la livrare vor fi expediate înapoi la dvs, iar returnarea nu va fi realizată. Vă rugăm să nu livrați coletul personal – el trebuie trimis, preferabil, prin scrisoare recomandată, ce permite urmărirea acestuia. De la adresa indicată, coletul va fi transmis către Gomez. În caz de dubii și întrebări, vă rugăm să contactați Biroul de Servicii Clienți Gomez. Vă recomandăm serviciile de curierat. În cazul Poștei Române, coletele trebuie să fie livrate doar prin intermediul serviciului Prioripost, care este singura opțiune de livrare la adresa indicată.

În reclamație vă rugăm să precizați datele dvs. de contact pentru a vă putea contacta în caz de necesitate, în procesul de reclamație și să atașați de asemenea documentele sau să oferiți datele necesare pentru identificarea contractului de vânzare încheiat (de ex. bonul fiscal, factura, numărul comenzii, altele). Atașarea bonului sau facturii nu este obligatorie, dar este recomandată, deoarece accelerează procesul de reclamație.

Reclamația va fi examinată în termen de 14 zile de la data primirii reclamației. Clientul va fi informat despre răspunsul la reclamație în scris, prin e-mail sau prin sms.

Informațiile detaliate despre reclamații sunt incluse în Regulamentul nostru.

Gomez nu oferă garanție pentru produsele comercializate.

ALTE SUBIECTE PENTRU SERVICIU CLIENȚI: