• PÂNĂ LA -40% EXTRA | COD: FASHION22

    Mai mult
  •   -15% pentru primele cumpărături

  •   Livrări gratuite

  • CHRISTMAS SALE PÂNĂ LA -70% ȘI MAI MULT!
     WOMEN | MEN | KIDS

Retragere din contract

Formular de retragere din contract

Formular de retragere din contract

Completați formularul de retragere din contract online din linkul de mai jos.

gomez.ro/ro/returnOrder

Dacă aveți întrebări, contactați Biroul nostru de Servicii Clienții.

Infolinie:

adresa de email:

[email protected]

Puteți depune retragerea din contract online sau întocmi singur o declarație de retragere din contract.

Împachetare

Împachetare

Pentru a vă ușura sarcina, am adaptat coletul ca acesta să poată fi re-expediat. Așezați articolele în cutie, atașați formularul de retragere din contract sau declarația dvs. de retragere din contract și după posibilitate, o copie a bonului fiscal. Închideți Coletul.

Expediere gratuită (POP)

Expediere gratuită  (POP)

Expediați coletul într-un Punct de Ridicare a firmei Packeta.ro -> link

Coletul nu poate fi predat la punct EasyBox, poate fi predat doar la punctele de preluare ale Packeta.ro (astea fiind o firma sau magazin) 

La punkt menționați codul de identificare pentru
Returnare Gratuită Gomez: 95247572

Coletul va fi ridicat, iar datorită confirmării de expediere, îl puteți urmări la linkul: Packieta tracking

 

Expediere pe cont propriu (HUB)

Expediere pe cont propriu (HUB)

În caz de retur pe cont propriu la adresa de returnari, costurile de livrare trebuie achitate.
Coletele cu plata la livrare vor fi expediate înapoi la dvs, iar returnarea nu va fi realizată.Vă rugam sa trimiți coletul printr-o firmă de curierat (de ex.Cargus, FanCurier)  De la adresa indicată, coletul va fi transmis către Gomez. În caz de dubii și întrebări, vă rugăm să contactați Biroul de Servicii Clienți Gomez

Adresa de returnare: Packeta Romania SRL  (95247572) Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13 Strada Virginia Nr.4
+40 316 300 402

Rambursare

Rambursare

După primirea declarației de retragere din contract, vă vom întoarce suma prin același mod în care ați achitat comanda sau pe contul dvs. bancar, dacă vă dați consimțământul. Procesul poate dura până la 14 zile și se poate prelungi până la momentul primirii returnării sau primirii confirmării de expediere.

  1. Bunurile achiziționate pot fi returnate cel târziu în decurs de 30 zile calendaristice de la data primirii coletului. Marfa care urmează să fie returnată nu trebuie să prezinte semne de utilizare, ea trebuie să fie intactă și să aibă toate etichetele originale.
  2. Puteți realiza returnarea în două moduri:
  1. Cu ajutorul formularului online disponibil:
    1. Pentru Clienții autentificați la adresa https://gomez.ro/ro/return/index
    2. Pentru Clienții neautentificați la adresa https://gomez.ro/ro/returnOrder
  2. Folosind formularul de retragere din contract atașat la colet. De asemenea, puteți imprima formularul disponibil pentru descărcare la adresa https://gomez.ro/upload/ROterms/6_Model_-_formular_de_retragere_din_contract_RO.pdf
  1. Vă rugăm să completați formularul marcând explicit produsul spre returnare și motivul returnării. Vă rugăm, de asemenea, să introduceți numărul de cont pentru rambursare în conformitate cu standardul internațional IBAN. Puteți furniza și un alt număr de cont (de pe care nu a fost efectuată achiziția), împreună cu numele titularului contului.
  2. Vă rugăm să atașați formularul de returnare la colet împreună cu bunurile returnate. Pentru returnare, puteți utiliza cutia de carton Gomez în care a fost expediată comanda. Îndepărtarea protecției de pe banda adezivă din interiorul cutiei va permite din nou securizarea coletului.
  3. Pe cutie vă rugăm să puneți adresa de returnare exactă, indicată mai jos. Poate fi scrisă de mână sau tipărită.

Packeta Romania SRL  (95247572)
Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13
Strada Virginia Nr.4

  1. Returnarea se va face prin scrisoare recomandată sau prin firma de curierat, cu costul suportat de către dvs. Vă rugăm să verificați primirea confirmării de expediere, cu numărul care vă va permite să urmăriți coletul. Astfel, veți avea garanția că bunurile au fost livrate la punctul de ridicare.
  2. Vă informăm că în cazul returnărilor prin poștă, nu acceptăm coletele expediate pe costul destinatarului sau cu plata la livrare și nu acoperim costurile de expediere. Coletele trimise în acest mod vor fi returnate expeditorului. În tot acest timp, perioada de 14 zile în care se poate efectua returnarea va continua să fie calculată, ceea ce poate duce la depășirea acesteia. Vă recomandăm serviciile de curierat. În cazul Poștei Române, coletele trebuie să fie livrate doar prin intermediul serviciului Prioripost, care este singura opțiune de livrare la adresa indicată.
  3. După ce coletul ajunge la adresa indicată, bunurile vor fi redirecționate către sediul Gomez pe costul nostru. Acest proces are loc de două ori pe săptămână, ceea ce poate lungi timpul de primire și procesare a returnării și, implicit, timpul rambursării banilor. Apelăm totuși la înțelegerea dvs., deoarece procesul de logistică planificat în acest mod are ca scop minimizarea costurilor dvs. și facilitarea livrării.
  4. După primirea bunurilor returnate, acestea vor fi verificate. Veți fi informați despre acceptarea returnării la adresa de e-mail de pe care a fost plasată comanda. Rambursarea va fi efectată după verificarea pozitivă a stării bunurilor returnate, în termen de maxim 14 zile de la data primirii returnării la sediul Gomez (nu din momentul în care trimiteți coletul  returnat).

ALTE SUBIECTE PENTRU SERVICIU CLIENȚI: